VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ

Podmienky & Reklamačný poriadok

Všeobecné obchodné podmienky

Prevádzkovateľ: Katarína Váry
Adresa: Robotnícka 1478/64, 90301 Senec
E-mail: info@ikigaislovakia.sk
Telefón: +421 915 766 170

IČO: 43375201

DIČ: 1120877868

Článok I: Úvodné ustanovenia
1. Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej len „VOP“) upravujú práva a povinnosti medzi prevádzkovateľom webovej stránky www.ikigaislovakia.sk (ďalej len „webová stránka“) a jeho klientmi.
2. Objednávkou na webovej stránke klient súhlasí s týmito VOP.
3. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo zmeniť VOP, pričom zmeny sú účinné dňom ich zverejnenia na webovej stránke.

Článok II: Objednávky a uzatvorenie zmluvy
1. Objednávku môže klient uskutočniť prostredníctvom online formulára na webovej stránke.
2. Zmluva medzi prevádzkovateľom a klientom je uzatvorená potvrdením objednávky zo strany prevádzkovateľa.
3. Objednávka je záväzná a môže byť zrušená iba za podmienok stanovených v týchto VOP.

Článok III: Platobné podmienky
1. Cena workshopov Ikigai je uvedená na webovej stránke.
2. Platbu môže klient uskutočniť bankovým prevodom na účet prevádzkovateľa alebo iným spôsobom uvedeným na webovej stránke.
3. Faktúra bude vystavená po prijatí platby a bude zaslaná na e-mail klienta.

Článok IV: Storno podmienky
1. Klient má právo zrušiť objednávku do 14 dní pred začiatkom workshopu bez storno poplatku.
2. Pri zrušení objednávky menej ako 14 dní pred začiatkom workshopu je prevádzkovateľ oprávnený účtovať storno poplatok vo výške 50% ceny workshopu.
3. Zrušenie objednávky menej ako 7 dní pred začiatkom workshopu nie je možné a klient nemá nárok na vrátenie peňazí.

Článok V: Ochrana osobných údajov
1. Prevádzkovateľ sa zaväzuje chrániť osobné údaje klientov v súlade s platnými právnymi predpismi.
2. Osobné údaje klientov budú použité výlučne na účely vybavenia objednávky a komunikácie s klientom.
3. Klient má právo požiadať o vymazanie svojich osobných údajov z databázy prevádzkovateľa.

Článok VI: Reklamačný poriadok
1. Klient má právo reklamovať poskytované služby v prípade, že nie sú poskytované v súlade s dohodnutými podmienkami.
2. Reklamáciu je potrebné podať písomne na e-mailovú adresu info@ikigaislovakia.sk do 7 dní od poskytnutia služby.
3. Prevádzkovateľ je povinný reklamáciu prešetriť a informovať klienta o výsledku do 14 dní od jej doručenia.
4. Ak je reklamácia oprávnená, prevádzkovateľ zabezpečí nápravu alebo vrátenie pomernej časti zaplatenej ceny.

Článok VII: Záverečné ustanovenia
1. Tieto VOP sú platné a účinné od 09.06.2024.
2. V prípade, že niektoré ustanovenie týchto VOP je alebo sa stane neplatným, ostatné ustanovenia zostávajú v platnosti.
3. Všetky právne vzťahy medzi prevádzkovateľom a klientom sa riadia právnym poriadkom Slovenskej republiky.